Żywienie

JADŁOSPIS DLA DZIECI POWYŻEJ 1 ROKU ŻYCIA od 18.03.2019 do 22.03.2019r.

 

Poniedziałek

18.03.2019

Wtorek

19.03.2019

     Środa

20.03.2019

Czwartek

21.03.2019

Piątek

22.03.2019

 

Śniadanie

Płatki jęczmienne na mleku. Pieczywo mieszane z masłem, szynka z kurczaka, ogórek zielony. Herbata owocowa.

Diety: j. w bez mleka
 

Lane kluseczki na mleku. Pieczywo mieszane z masłem, serek żółty, pomidor ze szczypiorkiem. Herbata rumiankowa.

Diety: bez mleka, konfitura BIO

Płatki jaglane na mleku. Pieczywo mieszane z masłem, pasta z gotowanego mintaja i warzyw, ogórek kiszony. Herbata czarna.

Diety: j. w bez mleka
 

 Zupa budyniowa na mleku. Pieczywo mieszane z masłem, twarożek z ogórkiem zielonym i zieleniną, pomidor. Herbata lipowa.

Diety: bez mleka, szynka z indyka

Kaszka manna na mleku. Pieczywo mieszane z masłem, pasta jajeczna ze szczypiorkiem, ogórek kiszony. Herbata miętowa.

Diety: j. w bez mleka

II Śniadanie

Jabłko Gruszka Sok: marchew, jabłko, pomarańcza (wł.wyrób) Banan Jabłko

Obiad

Zupa selerowa (krem) z grzankami. Mięso z szynki duszone w sosie własnym. Ziemniaki z grochem. Brokuł gotowany. Sałatka z pomidora. Kompot wieloowocowy. Zupa ziemniaczana. Sos boloński na włoszczyźnie. Makaron. Sałatka z ogórka kiszonego, marchewki i jabłka. Kompot wieloowocowy. Zupa ogórkowa. Jajko gotowane w sosie chrzanowym. Ziemniaki z grochem. Marchewka gotowana z groszkiem zielonym. Kompot wieloowocowy.

Zupa z zielonej fasolki szparagowej. Polędwiczki wieprzowe w sosie pieczeniowym. Kasza jęczmienna. Sałatka z buraka i kiszonego ogórka. Kompot wieloowocowy.

 

Zupa marchewkowa. Mintaj pieczony w sosie koperkowym. Ziemniaki. Surówka z kapusty kiszonej, marchewki i jabłka. Kompot wieloowocowy.

Podwieczorek

Makaron z sosem jogurtowym i owocami leśnymi. Herbata miętowa.

* Domowy kisiel z owoców leśnych
 

Omlety z musem truskawkowym. Kawa zbożowa. Herbata czarna.

Diety: j. w bez kawy

Kawiorek z masłem i dżemem niskosłodzonym. Kakao. Herbata owocowa.

Diety: j. w bez kakao

Galaretka z jogurtem naturalnym i owocami leśnymi. Herbata rumiankowa.

Diety: j. w bez jogurtu 

Kefir naturalny z truskawkami i pszenicą w miodzie.

Diety: Tarta marchew z jabłkiem i gruszką

a